piątek, 23 listopada 2012

Imagin z Zaynem :)

Jesteś siostrą cioteczną Perrie Edwards, z zespołu Little Mix. Niestety ma najsympatyczniejszego i najładniejszego  chłopaka, czyli Zayna Malika. Nie od dziś ci on się podobał, chodź nie chciałaś jej go zabrać.  Mieszkaliście w Londynie, chodź nigdy się nie spotkaliście. Jedynym miejscem zobaczenia się były niedziele lub weekendy u was co  wasza mama wymyśliła. Ci się to podobało, ale Perrie .? Raczej nie. Strasznie była o niego zazdrosna. Nigdzie go nie chciała puszczać, aby był tylko dla niej...
Był 22 czerwca, jechałaś swoim samochodem do waszego domu rodzinnego. Tam było beztroskie życie, nie to  co w Londynie. Zostało ci jeszcze około 30 minut drogi. Lubiłaś jeździć z muzyką bardzo głośno puszczoną. Oczywiście teraz było to samo. Uwielbiałaś słuchać One Direction. Także jesteś ich wielka fanką.
* 30 minut później*
Stoisz już przy drzwiach swojego byłego domu. Miałaś już zamiar pukać, ale wyprzedziły cię otwierające się drzwi. Stał tam nie kto inny niż Perrie z Zaynem. Przywitałaś się z nimi i weszłaś do środka. Oni poszli na "romantyczny spacer". W domu czekała cię wesoła atmosfera, taka rodzinna. Przywitałam się z całą rodziną. Obiad miał być o  14. a dopiero 12. więc miałaś trochę czasu dla siebie. Usiadłaś w ogrodzie na huśtawce, chciałaś trochę odpocząć i pomyśleć. Niestety się nie dało, bo pewna "zakochana" para znów się kłóciła. Co spotkanie rodzinne takie sprzeczki były z ich strony, przyzwyczaiłaś się już do tego. Nie chciałaś tego słuchać i poszłaś do siebie do pokoju. Tu też nie mogłaś mieć spokoju, bo oczywiście ktoś musiał ci przeszkodzić, znowu. Ktoś zapukał, a potem wszedł.
[Z] Hej, mogę wejść.?
[T.I.] Hej, pewnie że możesz... znów kłótnia z nią.?
[Z] No, już mam tego dosyć..
[T.I.] To po co z nią jesteś .?
[Z] Sam nie wiem, może mój menadżer mi nie pozwoli z nią zerwać?
[T.I.] Aha, rozumiem .... no a możesz mi odpowiedzieć o co się cały czas kłócicie ?
Usiadł na łóżku obok ciebie i zaczął ci wszystko od początku opowiadać. Zdziwiłaś się, ponieważ  nie wiedziałaś, że twoja siostra może być taką zdzirą. Nie miałaś o tym pojęcia. Widać, że Zayn jest przy niej nie szczęśliwy, tylko nie chce tego pokazywać, żeby jego menadżer nie był zły. To takie smutne. Siedzieliście siebie naprawdę blisko.
* Oczami Perrie*
Trochę się posprzeczaliśmy z Zaynem, ale zaraz go przeproszę. Tylko gdzie on jest.?- to pytanie zastanawiało moją głowę. Wszędzie go szukałam. Pozostał mi jeszcze pokój tej dzikuski [T.I.]. - mówiłaś w myślach. - Tylko jeśli oni tam coś robią ? - nie mogłaś się z tym pogodzić. Weszłaś bez pukania. Nie mogłaś uwierzyć w to co widzisz. Zayn i [T.I] .........
______________________________________________________
Imagin pisany dla @_HoldYourBreath:) Przepraszam że tak długo czekałaś ale miałam problemy z moją przyjaciółką aby się zgrać i go przepisać.  Mam nadzieję że przebaczysz ;*
Jeżeli pod postem będzie 5 komentarzy będzie następna część ;))
Imagin jest pisany nie przeze mnie osobiście tylko przez moją najlepszą przyjaciółkę :**
5 komentarzy= dalsza część :)

7 komentarzy: