niedziela, 25 listopada 2012

Imagin z Zaynem II

* Oczami Perrie*
Trochę się posprzeczaliśmy z Zaynem, ale zaraz go przeproszę. Tylko gdzie on jest.?- to pytanie zastanawiało moją głowę. Wszędzie go szukałam. Pozostał mi jeszcze pokój tej dzikuski [T.I.]. - mówiłaś w myślach. - Tylko jeśli oni tam coś robią ? - nie mogłaś się z tym pogodzić. Weszłaś bez pukania. Nie mogłaś uwierzyć w to co widzisz. Zayn i [T.I] .........


.... oni się Przytulali. Ale jak to możliwe.? Przecież oni się nie lubią i  nie znają w ogóle. 
[P] Co w kurwa robicie .? 
[Z] Nooo... wielka pani się przestała  obrażać .? Już jej foszek przeszedł ?
[T.I.] No to ja sobie wyjdę, a wy sobie porozmawiajcie ....
[P] Chociaż jedną, rzecz w swoim życiu powiedziałaś dobrze
[Z] Nie przeginaj. A ty [T.I.] zostań. 
[P] Niech ona z tąd .!

*Oczami [T.I.] 
Zdziwiło cie to że Perrie tak bezczelnie weszła do twojego pokoju. A po za tym zrobiła wam aferę jakbyście coś złego zarobili, a tylko się przytulaliście. Była bardzo dziwna. Zresztą jak zawsze. Dziwiłaś się Zaynowi, że z nią wytrzymuje. Wyszłaś z pokoju i udałaś się na dół, by pomóc swojej mamie w przygotowaniach do obiadu. 

*Oczami Zayna*
Nie wytrzymuje już z moją dziewczyną. [T.I.] jest o wiele lepsza. Nie wiem czemu, ale przy [T.I] czuje się zrozumiany i w ogóle. 
[P] Zayn słuchasz mnie .?
[Z] Yyy. co .? Tak, tak ... 
[P] Idziemy na dół już obiad .
[Z] no wiem 
Zeszliśmy na obiad. Na jednym z krzeseł siedziała [T.I.]. Tak pięknie wyglądała. Muszę jak najszybciej z Perrie zerwać,  myślałem że to ta jedyna. Kolejna pomyłka w życiu. 
Obiad minął dosyć spokojnie. Była przy tym miła atmosfera. A także jedzenie było przepyszne. Mama Perrie i [T.I.] były świetnymi kucharkami. 

*Oczami [T.I.] *
Obiad szybko zakończyłaś, nie miałaś już ochoty patrzeć na krzywy ryj twojej siostry.  
[P] Zayn wiesz co ... ja muszę jechać do Londynu na próbę. 
[Z] I co z tego .?
[P] No czy jedziesz ze mną.?
[Z] No wiesz .......
_______________________________________________________________________
Oto część 2 imagina z Zaynem :) Mam nadzieję że wam się spodoba. Powstało to dzięki mojej kochanej przyjaciółce- Patrycji. To ona zmusiła mnie do napisania 2 części, więc możecie jej dziękować bo inaczej nie byłoby tego posta...... ;]
7 komentarzy= następna część xd :PP 

10 komentarzy:

  1. Pisz dalej, bo mi się p odoba ;D A tak naserio to cie bardzo ładnie prosze

    OdpowiedzUsuń
  2. super, czekam na dalszą część :)


    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/ - zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz,pisz dalej ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. wciągnęło mnie to więc pisz dalej ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. plis,pliss następny !! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz dalej.... bardzo proszę :D Jest extra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obiecaliscie mi imagin z Jade z Little Mix a wiec będe czekac i więcej Malika i Nialla

    OdpowiedzUsuń